کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318485 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت بعد از تولید تبلت Surface به دنبال ساخت گوشی؟

به گزارش سافت‌گذر ؛ مایکروسافت قدم به قدم دارد وارد دنیای سخت‌افزار می‌شود و پس از عرضه موفقیت‌آمیز تبلت Surface بعید نیست تا چند ماه دیگر اولین گوشی هوشمند این کمپانی نیز با همین نام تجاری روانه بازار شود.

حدود یک سال است که اینترنت مملو از شایعاتی است که از ساخت یک گوشی همراه توسط کمپانی مایکروسافت حکایت دارد. یکی از گزارش‌های منتشر شده در این‌باره جمعه گذشته به نقل از منابع بی‌نام اعلام کرد که مایکروسافت در حال ساخت مدل اولیه گوشی هوشمندی است که همنام با تبلت‌های ساخت این کمپانی است.

این گزارش که در سایت مشهور Verge منتشر شده، مدعی است این پروژه تحت نظارت «تری مایرسون» بوده که رئیس کنونی همه پروژه‌های سیستم‌عاملی مایکروسافت است. نکته جالب این‌که «مایرسون» چند ماه پیش اعلام کرده بود مایکروسافت تنها در صورتی اقدام به ساخت گوشی هوشمند خواهد کرد که کمپانی‌های دیگر «نتوانند خدماتی را به مشتریان ارائه دهند که معتقدیم از سیستم‌عامل ما برمی‌آید.»

 
گوشی هوشمند مایکروسافت ممکن است شبیه به تصویر بالا باشد

به گزارش سافت‌گذر ؛ در گزارش مذکور اشاره‌ای نشده که مایکروسافت قبل از این‌که پروژه ساخت گوشی هوشمند را رها کند، تا چه مرحله‌ای پیش رفته است. نرم‌افزار بنچ‌مارک WP Bench در سپتامبر 2012 استفاده از دستگاهی را ثبت کرد که با نام Microsoft Surface Phone شناسایی شده بود. این کمپانی در نوامبر 2012 در صفحه فیس‌بوک خود تصویری انتزاعی را از یک دستگاه ویندوز فونی بی‌نام منتشر کرد.

البته مایکروسافت با توجه به برنامه‌اش مبنی بر خرید «دستگاه‌ها و خدمات نوکیا» به زودی همه امکانات سخت‌افزاری لازم برای تولید گوشی هوشمند را در اختیار خواهد داشت. روزنامه نیویورک تایمز روز جمعه مدعی شد که برخی منابع به این روزنامه اطلاع داده‌اند که نوکیا پیش از معامله با مایکروسافت در حال آزمایش سیستم‌عامل اندروید روی گوشی‌های سری لومیای خود بوده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16807 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/06/24 تعداد مشاهده: 1687
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر